ال‌جی G Pro3 در راه است فینگرپرینت+4 گیگ رم

0
2158
اطلاعات گوشی جدید g pro 3 الجی

ال جی نزدیک به 16 ماه پیش گوشی پیشرفته‌ای را تقریبا همزمان با G3 به بازار عرضه کرد که بسیاری از مشخصات پیشرفته پرچمدار این شرکت را با برخی تغییرات در طراحی ارائه می‌کند. G Pro 2 اولین اسمارت در میان مدل‌های ال‌جی بود که به امکان فیلم‌برداری 4K مجهز شده بود حالا خبرهایی در مورد امکان ساخت نسل سوم این کلاس با نام ال‌جی G Pro3 با صفحه‌نمایش 6 اینچی به گوش می‌رسد.

طبق خبرهای تایید نشده از ال‌جی، ال‌جی G Pro3 یک فبلت بزرگ 6 اینچی با وضوح صفحه‌‌نمایش QHD و دو دوربین 20 و 8 مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه است. پردازش در این دستگاه با چیپ‌ست Snapdragon 820‌ و 4 گیگابایت رم انجام می‌شود و 32 گیگابایت حافظه داخلی در آن دیده می‌شود.

ال‌جی G Pro3 - اطلاعات گوشی جدید g pro 3 الجی

ال‌جی G Pro3 که با اندروید 5.1 ارائه می‌شود دارای سنسور اثر انگشت بوده و قیمتی 790 دلاری در زمان ارائه به بازار خواهد داشت. این خبر تنها خبر ارائه شده در مورد شرکت ال‌جی و تولیدات جدید آن نبوده و طبق اطلاعات رسیده نسخه تمام فلزی و ارتقا یافته G4 نیز در آینده نزدیک و در ماه‌های باقی مانده سال جاری میلادی به لیست تولیدات این برند افزوده خواهد شد. صحبت‌هایی در مورد G4 Note نیز با صفحه‌نمایش 5.8 اینچی اتوفوکوس لیزری و احتمالا یک قلم برای کار با گوشی در میان است.

منبع

ارسال یک پاسخ