عکس‌های رسمی نوت 5 و اس 6 اج پلاس منتشر شد!

1
3332
تصاویر رسمی سامسونگ گلکسی نوت 5 و s6 edge plus

ظیق زمان‌بندی سامسونگ، تنها 11 روز دیگر تا 13 آگوست و معرفی رسمی دو گوشی جدید نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس باقی است اما ظاهرا این شرکت توانایی مقابله با کنجکاوی و حس ماجراجویانه کارمندان خود را ندارد! جایی‌که فارغ از اطلاعات و مشخصات نسبتا کاملی که از این دو گوشی تا به امروز به بیرون رخته کرده این بار تصاویر رسمی و Official این گوشی نیز در دسترس قرار گرفته است.

اطلاعات جدید در این رابطه از سوی حساب کاربری evleaks یا Evan Blass منتشر شده که تا به امروز ده‌ها خبر در زمینه‌های مختلف را فاش ساخته و معمولا اطلاعات ارائه شده از سوی وی را می‌توان موثق قلمداد کرد. در عکس‌های منتشر شده از سوی Evan Blass در این مورد، رندرهای واقعی این دو گوشی دیده می‌شوند و در عین حالت اطلاعاتی نیز از گوشی نوت 5 در دسترس قرار گرفته است. این نخستین باری نیست که تصاویری از این دو مدل در دسترس قرار می‌گیرد اما بی‌شک اولین دفعه‌ای‌ست که تصویری به این وضوح از دو گوشی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس را می‌توان مشاهده کرد.

تصاویر رسمی سامسونگ گلکسی نوت 5 و اس 6 اج پلاس

 

در این تصویر اس 6 اج پلاس درست همانگونه‌ای‌ست که با توجه به نام آن باید به نظر برسد جایی‌که با نسخه بزرگ‌تری از گوشی S6 edge روبرو می‌شویم. در مورد نوت 5 اما به ظاهری مشابه S6 برمی‌‌خوریم که لبه‌های آن اندکی ظریف‌تر و باریک‌تر شده است. به گفته Evan Blass نوت 5 درست همانند نسل قبلی خود دارای صفحه‌نمایش 5.66 اینچی QHD است. پردازش در این گوشی با چیپ‌ست Exynos 7420‌ همراه با 4 گیگابایت RAM انجام می‌شود و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد. دوربین‌های 16 و 5 مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه قرار گرفته و به باتری نیز به سبب طراحی گوشی نمی‌توان دسترس داشت. طبق یک گزارش جدید نیز در نوت 5 همانند S6 از کارت حافظه خبری نخواهد بود که در این صورت و حفظه حافظه داخلی 32 گیگابایتی به احتمال فراوان باید منتظر نسخه‌های حجیم‌تر Note 5 از لحاظ حافظه داخلی باشیم.

منبع

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ