معرفی جدیدترین نوت‌بوک سری N ایسوس

0
2422
معرفی نوت بوک N552 ایسوس

سری N ایسوس با ویژگی‌هایی همچین کیفیت بالای ساخت، صدای رسا و کارایی بالا در بین کاربران شناخته شده است. ایسوس به تازگی و در راستای معرفی مدل‌های جدید منطبق بر پلتفرم Sky lakeنوت‌بوک N552 را معرفی کرده است. از ویژگی‌های این مدل می‌توان به صفحه‌نمایش 4K، تکنولوژی‌های نسل جدید ایسوس و فناوری بهبود یافته SonicMaster اشاره کرد.

Sponsored

ایسوس در راستای معرفی مدل‌های جدید خود بر پایه پلتفرم جدید Sky lake نوت‌بوک تازه‌ای را از خانواده معروف سری N با نام N552  ارائه کرده است.

کارایی بدون مرز

نوت بوک N552 به پردازنده نسل 6 اینتل با 4 هسته پردازش مستقل مجهز است. از ویژگی‌های پردازنده‌های نسل 6 اینتل می‌توان به 15 درصد عملکرد بهتر و در عین حال 30% مصرف انرژی کمتر، اشاره کرد. این مدل به جدیدترین نسل از پردازنده‌های گرافیکی NVidia مدل GTX960M مجهز است. وجود این پردازنده گرافیکی خیال کاربر را از بابت پردازش‌های گرافیکی سنگین راحت می‌نماید. همانطور که پیشتر بدان اشاره شده این مدل به پلتفرم جدید اینتل مجهز است. یکی از نکات بسیار مهم در مورد این پلتفرم پشتیبانی 3 صفحه نمایش با وضوح تصویر 4K  به صورت همزمان است. N552  مجهز  به حداقل 128 گیگابایت حافظه پر سرعت SSD PCIe® x4 1500MB/s است. این موضوع باعث افزایش چند برابری سرعت این دستگاه خواهد شد. البته این میزان قابلیت ارتقا تا 512 گیگابایت را دارد. همچنین این مدل حداقل به 8 گیگابایت حافظه پر سرعت DDR 4 مجهز است که تا میزان 16 گیگابایت قابل ارتقا است. وجود پورت USB Type-c از نوع SuperSpeed   از نوع USB 3.1 سرعت انتقال فایل را تا 10Gbit/s افزایش می‌دهد. یعنی 20 برابر بیشتر از سرعت USB 2.0 و دو برابر سریعتر از USB 3.0.

معرفی نوت بوک N552 ایسوس - سری N

جزئیات بالا 4K/UHD

N552  به صفحه نمایش 4K/UHD  مجهز است. صفحه نمایش این دستگاه از نوع IPSاست و 4 برابر با کیفیت‌تر از صفحه‌نمایش‌های Full HD است. صفحه نمایش با کیفیت این مدل از میزان تراکم پیکسلی 282 ppi  بهره می‌برد که این موضوع تضمینی برای نمایش هر چه بیشتر جزئیات تصویر است. صفحه نمایش 4K  این دستگاه تصاویر را بسیار واضح و شفاف‌تر نسبت به صفحه‌نمایش‌های دیگر نشان می‌د‌هد، به طوریکه حتی متن‌های بسیار ریز راحت دیده و خوانده می‌شوند. پنل IPS این دستگاه از محدوده دید 178 درجه برخوردار است و از محدوده وسیعی از رنگ ها پشتیبانی می‌نماید. به طوریکه توانایی نمایش 72% رنگ‌ها در حالت NTSC و 100%  sRGB و74% Adobe RGB  دارد. همچنین ایسوس از تکنولوژی انحصاری خود با نام ASUS Eye Care در صفحه‌نمایشN552  استفاده کرده است. فناوری که به ادعای ایسوس 33% بیشتر از چشم کاربر محافظت می‌نماید.

معرفی نوت بوک N552 ایسوس

عمق صدا

همانطور که پیشتر بدان اشاره شده سری N  ایسوس به سری چند رسانه‌ای معروف است و به همین منظور ایسوس این سری را به تجهیزات خاصی در این زمینه مجهز کرده است. ASUS SonicMaster  که با همکاری ICEpower® technology  به وجود آمده است، فناوری اختصاصی ایسوس در زمینه صدا است که در نوت بوک‌های سری N به کار رفته است. به واسطه این فناوری صدایی شفاف، رسا و فراگیر به گوش کاربر خواهد رسید. یکی دیگر از اجزای این فناوری اسپیکر‌های پرقدرت است که نسبت به اسپیکر‌های معمولی از سایز بزرگتری برخوردار است. این فناوری ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار قدرتمند است. یکی دیگر از فناوری‌های اختصاصی ایسوس در زمینه صدا AudioWizard است. به واسطه این فناوری کاربر می‌تواند 6 تنظیم پیش فرض صوتی را بر اساس خواسته‌های خود انتخاب نماید.

معرفی نوت بوک N552 ایسوس

بدنه تماما فلزی

تمامی نوت بوک‌های سری N از طراحی زیبا و خاصی بهره می‌برند که از مشخصات بارز آنها بدنه تماما فلزی است. N552 نیز از این موضوع مستثنی نیست و بدنه آن تماما از جنس آلومینیوم است. ایسوس در طراحی این محصول سنگ تمام گذاشته و در  طراحی بدنه آن از دوایر منظم و ظریفی استفاده کرده است که دور برند ایسوس شکل یافته است و این موضوع جلوه ای خاص به این نوت‌بوک بخشیده است. همچنین لوگو ایسوس که در پشت دستگاه قرار دارد در هنگام کار با دستگاه لوگو روشن می‌شود. به گفته ایسوس این نوع طراحی از روح ZEN نشات می‌گیرد. صفحه کلید این مدل مجهز به نور پس زمینه است که در محیط‌های تاریک بیش از پیش به کار کاربران خواهد آمد.

ارسال یک پاسخ