پنل رویی آیفون 6 اس پلاس (iPhone 6S Plus) به نمایش گذاشته شد

0
1706
تصاویر پنل رویی آیفون 6s plus

تا ارائه نسل بعدی آیفون های اپل زمان بسیار  اندکی باقی مانده است در این زمان تقریا هر روزه اطلاعات کوچ و بزرگ تایید نشده فراوانی در مورد این نسل جدید به گوش می‌رسد. یکی از این اطلاعات درمورد پنل این گوشی است که از فناوری حساس به فشار ForceTouch پشتیبانی می‌کند. امروز تصاویری از پنل رویی دستگاه منتشر شده که این حدس را تایید می‌کند.

چندی پیش تصویر پنل رویی آیفون 6S منتشر شد که در طی آن بزرگ‌تر بودن لنز دوربین سلفی مشهود بود حالا تصاویر جدیدی از برادر بزرگ‌تر این گوشی یعنی آیفون 6 اس پلاس (iPhone 6S Plus) منتشر شده است. این تصویر به لطف فروشگاه apple.club.tw در دسترس قرار گرفته که قطعات تعویضی دستگاه را قبل از معرفی رسمی در اختیار دارد. در این تصویر تقریبا هیچ تغییری نسبت به گذشته دیده نمی‌شود به جز حضور سنسور فشار ForceTouch.

آیفون 6 اس پلاس - تصاویر پنل رویی آیفون 6s plus

تصاویر پنل رویی آیفون 6s plus

مثل گذشته گوشی‌های آیفون اپل که با پسوند S‌ معرفی می‌شوند تغییرات فراوانی نسبت به گذشته نداشته و تنها بهینه‌سازی‌های داخلی در آنها دیده می‌شود. دو سری آیفون 6 اس پلاس و 6 اس (6S و 6S Plus) نیز ظاهرا از این مورد مستثنی نبوده و در این مورد نیز تغییرات انجام شده بیشتر حول دوربین‌های اصلی و سلفی و احتمالا پردازنده دستگاه خواهد بود. چهارشنبه آینده در 9 سپتامبر زمانی ست که پرده‌ها به طور رسمی از این دو گوشی به کنار خواهند رفت.

منبع

ارسال یک پاسخ