بسته اینترنت همراه ایرانسل (irancell) را اهدا کنید

0
1615
راه اندازی شبکه نسل چهارم اینترنت ایرانسل در بوشهر و عسلویه

ایرانسل امکان هدیه بسته اینترنت همراه را به دیگر مشترکین سیمکارت های ایرانسل و فعال سازی یک بسته اینترنت بر روی سیمکارت دیگری را ممکن ساخت. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، از این پس مشترکین سیمکارت های اعتباری ایرانسل میتوانند هر یک از بسته‌های اینترنت روزانه 15 مگابایتی، هفتگی 100 مگابایتی و ماهیانه 200 مگابایتی را به دلخواه هدیه کنند.

در این طرح مشترکین سیمکارت های اعتباری ایرانسل میتوانند هر یک از بسته‌های اشاره شده یعنی 15 مگابایتی روزانه، هفتگی 100 مگابایتی و ماهیانه 200 مگابایتی را برای سیمکارت ایرانسل اعضای خانواده، دوستان و یا دیگر سیمکارت‌های فعال روی تبلت و مودم‌های همراه، خریداری و فعال‌سازی کنند. براساس این گزارش، مشترکین برای اهدای بسته اینترنت همراه روزانه 15 مگابایتی با هزینه 500 تومان می‌بایست کد دستوری #شماره سیمکارت اعتباری مورد نظر*1*1*5*555* و برای بسته هفتگی 100 مگابایتی با هزینه 2هزار و 500 تومان کد دستوری #شماره سیمکارت اعتباری مورد نظر*2*2*5*555* را از سیمکارت اعتباری ایرانسل خود شماره گیری کنند.

بسته اینترنت ایرانسل - بسته اینترنتی

اهدای بسته 200 مگابایتی با اعتبار زمانی 30 روزه هم با هزینه 5 هزار تومان، از طریق کددستوری #شماره سیمکارت اعتباری مورد نظر#1*3*5*555* امکان پذیر است.  در این روش، شماره سیمکارت ایرانسل مورد نظر باید به  صورت  *********09 وارد شود.

استفاده از تمامی بسته های اینترنت ایرانسل، بدون محدودیت در سرعت و فناوری، در تمامی مناطق تحت پوشش خدمات نسل 2، 3 و 4 ایرانسل در سراسر کشور امکان پذیر است.

اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات و تنظیمات لازم برای استفاده از بسته اینترنت همراه مبتنی بر نسل ۲، ۳ و ۴، تعرفه‌ها و بسته‌های افزایشی اینترنت همراه، بررسی قابلیت 3G و 4G گوشی، مناطق تحت پوشش و مودم‌های ایرانسلاز طریق صفحه اینترنت همراه وبسایت ایرانسل قابل مشاهده است.

در حال حاضر شبکه 3G ایرانسل در بیش از 300 شهر و دهستان و شبکه LTE/4G ایرانسل در بیش از 70 شهر کشور راه‌اندازی شده است.

ارسال یک پاسخ