جزئیات تخفیف‌های بلک‌فرایدی و سایبر ماندی هواوی

0
2452
جزئیات تخفیف حراج بلک فرایدی هواوی

همه ساله در اواخر سال میلادی شرکت‌های بزرگ تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای را روی کالاهای خود اعمال می‌کنند. مهم‌ترین روز در این میان روز Black Friday یا جمعه سیاه است که روز بعد از جشن Thanksgiving در آمریکا است و پس از آن سایبر ماندی یا دوشنبه پس از Thanksgiving با تمرکز بیشتر روی فروش آنلاین قرار دارد. شرکت هواوی برنامه خود برای ارائه تخفیف در این دو روز را ارائه کرده است.

شرکت هواوی قصد ارائه تحفیف های 25، 50 و 100 دلاری برای ساعت هوشمند این شرکت و 50 دلار تخفیف برای گوشی P8Lite را دارد. این تخفیف‌های روی فروشگاه‌های آنلاین این شرکت (GetHuawei.com) و همچنین روی استورهای Best Buy، Target، Amazon و Google Play صورت می‌پذیرد.

بلک‌فرایدی و سایبر ماندی هواوی - جزئیات تخفیف حراج بلک فرایدی هواوی

بدین‌ترتیب در روز 26 و 27 نوامبر مصادف با لبک‌فرایدی در تمامی فروشگاه‌های اشاره شده به ترتیب تخفیف‌های زیر ارائه می‌شود:

50 دلار برای ساعت هوشمند نقره‌ای با بند چرمی مشکی

80 دلار برای ساعت هوشمند نقره‌ای با بند زنجیری نقره‌ای

80 دلار برای ساعت هوشمند نقره‌ای با بند نقره‌ای

100 دلار برای ساعت هوشمند نقره‌ای با بند مشکی

تخفیف‌های P8Lite در همین روز شامل 50 دلار برای تهیه این گوشی از طریق GetHuawei.comآ آمازون و Target.com و 25 دلار تخفیف برای تهیه آن از Best Buy در نظر گرفته شده است.

همچنین در فاصله زمانی 29 نوامبر تا 5 دسامبر در هفته سایبر ماندی 50 دلار تخفیف برای ورژن‌های مختلف ساعت هوشمند هواوی و 25 تا 50 دلار تخفیف برای P8Lite‌ در نظر گرفته شده است.

منبع

ارسال یک پاسخ