ناامیدی دوباره از اچ‌ تی‌ سی : A9 هم فول اچ‌دی‌ست!

0
2018
امکان ارائه htc a9 با صفحه نمایش فول اچ دی

معلوم نیست به چه علتی شرکت‌های بزرگ ضرر ده این روزهای دنیای موبایل موارد ساده و ابتدایی برای خروج از بحرانی که در آن قرار گرفته‌اند را مشاهده نمی‌کنند. اچ‌ تی‌ سی با وجود تمامی مشکلاتی که ارائه M9 برای این شرکت ایجاد کرد قول معرفی یک قهرمان جدید را به سهام‌داران و دوست‌داران خود داد حالا ظاهرا مشخص شده که این قهرمان نیز مثل M9 صفحه‌‌نمایش فول اچ‌دی دارد.

A9 که نام آن تنها چندی پیش مشخص شد ظاهرا همان قهرمانی ست که مدیر عامل اچ‌ تی‌ سی قول ارائه آن را چند ماه پیش و به هنگام سقوط آزاد سهام این شرکت در بورس به سهام‌داران این برند داده بود. A9 چندی پیش با طراحی جدید خود که شباهت فراوانی به اپل آیفون دارد خبر ساز شد و اینک در حالی که ظاهرا فاصله چندانی با ارائه رسمی این گوشی نداریم یک منبع غیر رسمی در توئیتر تلویحا به ادامه استفاده از پنل فول اچ‌دی در پرچمدار جدید اشاره کرده است. حضور صفحه‌نمایش با وضوح 1920×1080 در یک پرچمدار سال 2015 در حالی که نه‌‌تنها دیگر رقبای این گوشی بلکه سایر گوشی‌های خانواده M9 شامل +M9+، E9 و One ME همگی از صفحه‌نمایش QHD یا 2560×1440 پیکسلی بهره می‌برند علامت سوال بسیار بزرگی را پیش روی خریداران این مدل قرار می‌دهد. در دنیای واقعی البته افزایش وضوح صفحه‌نمایش تا این میزان عملا سود چندانی برای کاربران نداشته و نه‌تنها اختلاف آن را تا قبل از نزدیک کردن چشم به فاصله چند سانتیمتری صفحه‌نمایش نمی‌‌توان متوجه شد بلکه تاثیر منفی بزرگی در مصرف باتری دارد. این موضوع البته نمی‌تواند بهانه خوبی برای ارتقا ندادن وضوح صفحه‌نمایش بوده و اچ‌تی‌سی در صورت اتخاذ چنین تصمیمی عملا بخش بزرگ‌تری از خریداران خود را از دست خواهد داد.

اچ‌ تی‌ سی - امکان ارائه htc a9 با صفحه نمایش فول اچ دی

پیش از این خبرهای رسیده از اچ‌ تی‌ سی A9 را دارای صفحه‌نمایش QHD و پوشش گوریلا گلس 4 معرفی کرده بودند نکته‌ای که ممکن است برخلاف خبر فعلی به واقعیت بپیوندد.

منبع

ارسال یک پاسخ