فلای اپیک ، یک فبلت زیبا و خوش‌قیمت

0
1629

این روزها بازار گوشی‌های با نمایشگر بزرگ، بسیار داغ شده است و کمپانی‌های مختلف تلاش دارند تا با عرضه مدل‌هایی که به اصطلاح فبلت نامیده می‌شود، جوابگوی نیاز این بخش پرطرفدار باشند. کمپانی انگلیسی فلای هم که به تازگی با طیف گسترده‌ای از محصولات وارد بازار کشورمان شده است، یک محصول ویژه در این بخش مهم دارد که به طور حتم می‌تواند طرفداران بسیار زیادی را به سمت خودش جلب کند.

Sponsored

فلای اپیک ، یک گوشی با نمایشگر ۶ اینچی و وضوح تصویر اچ‌دی است که از طراحی دلپذیری برخوردار بوده و مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن، جوابگوی تمام نیازهای روزانه یک کاربر خواهد بود. هنگامی‌که برای نخستین بار اپیک را در دست می‌گیرید، احساس می‌کنید با یک گوشی بالا رده رو به رو هستید. ساختار مستحکم با نوار مسی رنگ که دورتادور آن را فرا گرفته، در کنار ضخامت ۸ میلی‌متری، حسی از استحکام و لوکس بودن را به کاربر القا می‌کند.

فلای اپیک - فبلت جدید اپیک

این محصول جذاب فلای، مجهز به پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT6582 است که فرکانس کاری هر هسته آن، ۱.۳ گیگاهرتز بوده و از واحد گرافیکی Mali 400 بهره می‌گیرد. به کمک این سخت‌افزار و رم ۱ گیگابایتی، کاربر می‌تواند به خوبی از پس اجرای اکثر بازی‌ها و برنامه‌های روز بر آمده و هیچ کندی و لگ زدنی را در زمان کار کردن با گوشی شاهد نخواهد بود.

فلای اپیک - فبلت جدید اپیک

اپیک ۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و به کمک کارت حافظه جانبی، تا ۳۲ گیگابایت دیگر فضای ذخیره سازی‌اش افزایش می‌یابد.

اگر به عکاسی علاقه‌مند باشید، فلای اپیک میان رده برای شما به خوبی کار خواهد کرد. سنسور ۸ مگاپیکسلی، به فوکوس خودکار مجهز بوده و قابلیتی چون HDR این امکان را فراهم می‌آورد که در محیط‌هایی با پس زمینه روشن، تصاویری بسیار عالی شکار کنید. دوربین جلوی اپیک یک نمونه ۲ مگاپیکسلی است که توانایی تشخیص چهره نیز دارد و اگر از علاقه‌مندان به فیلم‌برداری باشید، با وضوح تصویر اچ‌دی این امکان به خوبی برایتان فراهم می‌شود.

فلای اپیک - فبلت جدید اپیک

محصول فلای، دارای یک باتری قابل دسترس ۲۳۰۰ میلی‌آمپری است که توانایی مکالمه نزدیک به ۷ ساعت و استندبای بیش از ۸ روز را امکان پذیر می‌سازد.

فلای اپیک - فبلت جدید اپیک

از دیگر ویژگی‌های فلای اپیک ، این گوشی غول پیکر و زیبا، بایستی به کلیدهای لمسی در بخش پایینی اشاره کرد که باعث می‌شود فضای مفید نمایشگر به صورت کامل در اختیار کاربر قرار بگیرد. اپیک همچنین قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان را دارا بوده و به اندروید نسخه ۴.۴ کیت کت مجهز شده است.

شما می‌توانید این گوشی فوق‌العاده زیبا و خاص را هم اکنون با گارانتی رسمی شرکت فوژان تل، نماینده انحصاری محصولات فلای در ایران، با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید.

ارسال یک پاسخ