معرفی دستبند جدید Microsoft band 2

0
2114
معرفی دستبند Microsoft Band 2

همراه با تمامی دیوایس‌های معرفی شده توسط مایکروسافت شامل اسمارت‌فون‌های Lumia 950 و Lumia 950 XL و Lumia 550، تبلت Surface Pro 4 و لپ‌تاپ Surface Book، مایکروسافت دستبند هوشمند خود را نیز به نسل دوم ارتقا داده است. Microsoft band 2 قابلیت‌های نسل پیشین را ارتقا بخشیده است.

ویژگی اصلی دستبند Microsoft band 2 همچنان به مسائل مرتبط با ورزش و سلامتی (fitness) تعلق دارد اما گزینه‌های تازه‌ای نیز به آن افزوده شده است صفحه‌نمایش این دستبند اینک برای قرارگیری بهتر روی دست به صورت خمیده طراحی شده و پوشش خمیده Gorilla Glass 3 برای آن در نظر گرفته شده است که به گفته مایکروسافت با دست‌های عرق کرده بهتر عمل می‌کند و مشکل خط افتادن نسل قبلی را به احتمال فراوان برطرف می‌سازد.

معرفی دستبند Microsoft Band 2

از جمله ویژگی‌های Microsoft band 2 می‌توان به سنسورهای سنجش خواب و کالری، ارائه برنامه تمرینی و GPS‌ داخلی اشاره کرد. فشارسنج جدید حاضر در این دستبند وظیفه سنجش ارتفاع را در آن بر عهده دارد و باتری دستگاه نیز از زیر آن به محل بسته شدن بند در ساعت نقل مکان کرده است. بند دستبند نیز نرم‌تر از گذشته بوده و از جنس بهتری در آن ساخت آن استفاده شده است. این ساعت در سه سایز بند مختلف برای افراد متفاوت ساخته می‌شود.

معرفی دستبند Microsoft Band 2

Microsoft Band 2‌ همچون مدل سال گذشته از هر سه سیستم‌عامل iOS، اندروید و ویندوزفون پشتیبانی می‌کند و به صورت بی‌سیم با اپلیکیشن Microsoft Health‌ سینک می‌شود که در طی أن می‌توان اطلاعات خواب، اطلاعات فعالیت‌های فیزیکی در طی روز و ورزش را مشاهده کرد. البته این تنها اپلیکیشنی که Band 2 با آن سینک می‌شود نیست و بسیاری از برنامه‌های جانبی نیز می‌توانند از اطلاعات ارائه شده توسط آن برخوردار شوند.

معرفی دستبند Microsoft Band 2

مایکروسافت Band 2 از امروز برای پیش‌فروش در دسترس قرار دارد اما ارائه نهایی آن به بازار اواخر اکتبر و اوائل نوامبر با قیمت 249 دلار خواهد بود.

منبع

ارسال یک پاسخ