تازه‌های ایفا (IFA) : معرفی ایسوس زن واچ 2 ( Asus ZenWatch 2 )

0
2278
معرفی ایسوس zenwatch 2

غرفه امسال شرکت ایسوس در نمایشه IFA 2015 در رده محصولات موبایلی بیشتر به مرور و ارائه مجدد تولیدات پیشین این برند در کلاس Zenfoneها تعلق داشت در این میان اما یک محصول در میان سایرین کاملا خودنمایی می‌کرد. نسل جدید ساعت هوشمند این شرکت با نام ایسوس زن واچ 2 ( Asus ZenWatch 2 ) باتغییرات کوچک و بزرگی نسبت به گذشته همراه شده است. این ساعت در دو سایز ارائه می‌شود.

ارائه شدن در دو سایز 45 و 49 میلیمتری اولین نکته جدید در مورد نسل بعدی ساعت‌های هوشمند ایسوس است. به بیان دیگر ایسوس در سال جاری یک سایز کوچک‌تر را به ساعت خود افزوده است که البته این سایز کوچک‌تر نیز در عمل چندان کوچک و مینیاتوری نیست. نسخه 49 میلیمتری ایسوس زن واچ 2 ( Asus ZenWatch 2 ) دارای صفحه‌نمایش 1.63 اینچی است در حالی که این سایز در نسخه 45 میلیمتری به 1.45 اینچ می‌رسد. این تغییرات البته تنها ابعاد را مورد تاثیر قرار ندارد و در زمینه وضوح نیز با تغییراتی روبرو شده‌ایم. رزولوشن صفحه‌‌نمایش 1.63 اینچی نسخه 49 میلیمتری این ساعت 320×320 پیکسل است در حالی که این وضوح در نسخه 45 میلیمتری به 280×280 پیکسل می‌رسد. فناوری ساخت هر دو ساعت از نوع AMOLED بوده و پوششی از گوریلا گلس 3 از آنها محافظت می‌کند.

معرفی ایسوس zenwatch 2

تغییر بعدی ایسوس زن واچ 2 ( Asus ZenWatch 2 ) به ارتقا استاندارد ضد آب دستگاه تعلق دارد که با رسیدن به عدد IP67 امکان غوطه‌وری در آب 1 متری به مدت 30 دقیقه را نیز فراهم می‌کند.

یک دکمه در کناره سمت راست ساعت اضافه شده که ایسوس به آن crown button می‌گوید و با کمک آن نه‌تنها جلوه یک ساعت به ZenWatch جدید بخشیده می‌شود بلکه می‌توان از آن برای حرکت در میان منوها و برخی عملگرهای دیگر استفاده کرد.

معرفی ایسوس zenwatch 2

ساعت ایسوس زن واچ 2 ( Asus ZenWatch 2 ) در سه رنگ بدنه خاکستری، نقره‌ای و رز-گلد ارائه و طیف وسیعی از بندها با جنس‌های مختلف و در رنگ‌های گوناگون نیز برای آن در دسترس قرار دارد. یک ویژگی جالب این ساعت امکان ارسال پیام‌های بسیار کوتاه بین دارندگان آن در فواصل نزدیک است که ایسوس از آن با عنوان ZenWatch Message یاد می‌کند.

تغییر سیستم شارژینگ و حذف کرادل شارژ و استفاده از یک سیستم مغناطیسی جدید یکی دیگر از موارد تغییر یافته در این مدل به حساب می‌آیند.

ساعت ایسوس زن واچ 2 ( Asus ZenWatch 2 ) - معرفی ایسوس zenwatch 2

در رده سیستم‌عامل اندروید wear و مشخصات پردازشی دستگاه (Snpadragon 400، رم 512 مگابابیتی و 4 گیگابایت حافظه داخلی) تغییر نسبت به گذشته دیده نشده اما این ساعت به عنوان اولین نمونه در این رده امکان کارکرد کامل با سیستم‌عامل iOS و آیفون‌های اپل را نیز خواهد داشت.

قیمت نسخه 49 میلیمتری این ساعت حوالی 150 یورو و نسخه 45 میلیمتری آن نزدیک به 170 یورو خواهد بود.

منبع

ارسال یک پاسخ