sony اسمارت‌فون کمتری به بازار ارائه می‌کند

0
1596
کاهش 20 درصدی ارائه گوشی‌های سونی به بازار در سال جاری

در تغییر و تحولات بخش موبایل sony در سال جاری نه‌تنها برخی از سری‌ گوشی‌های این شرکت همچون سری M و سری C احتمالا حذف شده و جای خود را به سری X می‌دهند ظاهرا خبرهای دیگری نیز برای بازگشت این برند به سودآوری در راه است. در یکی از این خبرها در پیش‌بینی شرکت از تعداد گوشی‌های ارائه شده این برند به بازار در سال 2017 کاهش مشهودی نسبت به گذشته دیده می‌شود.

کاهش 20 درصدی اسمارت‌فون سونی

خبر جدید در این مورد از پیش‌بینی شرکت سونی برای تعداد گوشی‌های عرضه شده (Shipment) این برند به بازار در پایان سال مالی منتهی به 31 مارچ 2017 منتشر شده که در طی آن به ارائه 20 میلیون گوشی تا آن تاریخ اشاره شده است که این میزان در مقایسه با 24.9 میلیون اسمارت‌فونی که در زمان مشابه در سال گذشته به بازار ارائه شد نزدیک به 20 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

کاهش 20 درصدی ارائه گوشی‌های سونی به بازار در سال جاری

sony کاهش فروش مورد انتظار در اسمارت‌فون‌های این شرکت را به دلیل “کاهش عمده در فروش اسمارت‌فون‌های رده میانی به دلیل افزایش تمرکز بر مدل‌های دارای ارزش افزوده بالا و همچنین کاهش در فروش اسمارت‌فون در مناطق جغرافیایی غیر سودزا که کاهش در فروش در طی سال مالی پایان یافته در 31 مارچ 2016 در آنها به وقوع پیوسته بود” مرتبط دانسته است. با اینکه فروش اسمارت‌فون‌های این شرکت طبق پیش‌بینی خود سونی با کاهش 17 درصدی سالیانه به 940 میلیارد ین ژاپن در سال جاری می‌رسد اما شرکت انتظار دارد که با وجود کاهش فروش، سونی 5 میلیارد ینی در این فاسله نصیب سونی شود که در صورت تحقق رقمی امیدوارکننده با توجه به ضرر 61.4 میلیارد ینی این کمپانی در سال گذشته است.

منبع

ارسال یک پاسخ