انتشار نسخه آزمایشی بازی گنگ استایل ، یک بازی مهیج استراتژیک ایرانی

0
4081
بازی ایرانی گنگ استایل
اگر از علاقمندان به دنیای بازی‌های رایانه‌ای باشید، حتما اخبار بازی‌هایی که این روزها روی گوشی‌های تلفن همراه حسابی طرفدار دارند را نیز دنبال می‌کنید و چه بسا یکی از طرفداران پروپاقرص این بازی‌ها باشید. در این بین بازی‌های استراتژیک همیشه طرفداران خاص خود را در میان گیمر ها داشته است اما همیشه این بازی‌ها تولید شده توسط استودیو‌های بسیار بزرگ خارجی بوده و کمتر شاهد ظهور و پیشرفت یک بازی ایرانی بوده‌ایم. اما در این مقاله می‌خواهیم بازی ایرانی گنگ استایل را معرفی کنیم که به عنوان یک بازی ایرانی به نظر می‌رسد حرف های تازه را برای گفتن دارد.

داستان گنگ استایل از آنجا شروع می‌شود که افراد شرور ، شهر را تخریب کرده‌اند و گروهی از افراد شهر دور هم جمع می‌شوند تا با آنها مبارزه کنند.

gang-style-game-02

gang-style-game-01 - بازی گنگ استایل

برای مقابله با دزدها و غارتگرها شما به پول و منابع دیگر نیاز دارید که با راه اندازی کسب و کار های مختلف و استخدام نیرو های جنگنده در برابر آنها قرار خواهید گرفت. همچنین برای اداره و توسعه بهتر شهر ، نیاز است که افراد شهر به شما احترام بگذارند، با هر پیروزی که در مقابل غارتگر ها صورت می‌گیرد، مردم شهر به شما احترام بیشتری خواهند گذاشت و در بازی موفق‌تر عمل خواهید کرد.

بازی ایرانی گنگ استایل

بازی ایرانی گنگ استایل

گنگ استایل یک بازی استراتژیک اجتماعی است که توسط استودیو بازی های رایانه ای لیپینیک تولید شده است. شما می توانید بازی گنگ استایل را بصورت رایگان روی موبایل خود نصب و به همراه دوستان‌تان بازی کنید.

بازی ایرانی گنگ استایل

بازی ایرانی گنگ استایل

در حال حاضر نسخه آلفا ( پیش آزمایشی ) بازی گنگ استایل برای گیمرهای حرفه‌ای قابل دانلود خواهد بود تا با انجام آخرین اصلاحات در فاصله‌ای کوتاه شاهد انتشار عمومی نسخه بتا ( آزمایشی ) باشیم.

برای در میان گذاشتن نظرات و پیشنهادات خود لطفا از ایمیل support [at] lipinic [dot] com استفاده فرمائید.

آدرس سایت بازی گنگ استایل: Lipinic.com
دانلود نسخه اندروید ( آلفا ): http://lipinic.com/gangstyle/gangstyle.latest.apk

ارسال یک پاسخ