این مدل‌های سونی اندروید 6 را دریافت می‌کنند

0
2566
بوت انیمیشن اندروید مارشمالو

مدتی نچندان طولانی از ارائه اندروید 6 یا Marshmallow می‌گذرد. در این مدت به جز گوگل دیوایس دیگری با این نسخه از سیستم‌عامل رونمایی نشده است اما شرکت‌های مختلف در حال ارائه برنامه برای ارتقا اسمارت‌فون‌های فعلی خوذ به این نسخه هستند. سونی یکی از شرکت‌هاست که در بیانیه‌ای رسمی گوشی‌های دریافت کننده این نسخه را اعلام کرده است.

بیانیه رسمی سونی در این رابطه اینگونه است:

همان‌طور که احتمالاً دیده‌اید Google از Android نسخهٔ 6.0؛ Marshmallow رونمایی کرد. ما با پرسش‌های زیادی دربارهٔ برنامهٔ‌ ارتقای خودمان مواجه شده‌ایم که در اینجا به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهیم:

دستگاه‌های زیر را به Android 6.0, Marshmallow ارتقا خواهیم داد:

Xperia Z5، Xperia Z5 Compact، Xperia Z5 Premium،  Xperia Z4 Tablet، Xperia Z3+، Xperia Z3، Xperia Z3 Compact، Xperia Z3 Tablet Compact، Xperia Z2، Xperia Z2 Tablet، Xperia M5، Xperia C5 Ultra، Xperia M4 Aqua و Xperia C4.

گوشی های سونی دریافت کننده اندروید 6 مارشمالو

ما برای آوردن این به‌روزرسانی مهم به بیشترین تعداد دستگاه‌ها و در سریع‌ترین زمان ممکن به سختی تلاش کرده‌ایم. از قابلیت‌ها و عملکردهای جدید Sony و بهبودهایی که در تجربهٔ کاربری داده‌ایم، واقعاً هیجان‌زده هستیم و به‌زودی اطلاعات بیشتری را به اشتراک خواهیم گذاشت. پس وبلاگ و SonyMobileNews@ را برای تازه‌ترین خبرها، برنامهٔ زمان‌بندی و قابلیت‌ها دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ