گلکسی S7 و S7 Plus این شکلی خواهند بود

0
2390
رندر تصاویر گلکسی S7

هنوز مدتی از ارائه اعضای مختلف خانواده S6 نگذشته که حالا شایعات و خبرهای تایید نشده در مورد سری Galaxy S7 سامسونگ از اینجا و آنجا به گوش می‌رسد. تازه‌ترین خبرهای تایید نشده در مورد این گوشی‌ها به رندرهای سه‌بعدی تایید نشده‌ای در مورد دو گوشی Galaxy S7 و Galaxy S7 Plus تعلق دارد که حقایقی را در مورد شکل ظاهری و طراحی این دو مدل افشا می‌کند.

این تصاویر به صورت اختصاصی توسط کمپانی سازنده لوازم جانبی ITSkins منتشر شده است. شرکت‌هایی از این دست برای ساخت لوازم جانبی برای گوشی‌های موبایل به شکل ظاهری و اجزای گوشی‌های جدید پیش از نمایش رسمی آنها دسترسی دارند. در این تصاویر با وجود آنکه جزئیات زیادی دیده می‌شود اما هنوز ابعاد و اندازه‌های دقیقی را نشان نمی‌دهند.

رندر تصاویر گلکسی S7

طبق آخرین اطلاعات سامسونگ قرار است دو گوشی در خانواده S7 ارائه کند که یکی با نام Galaxy S7 با ابعاد 6.94×70.8×143.37 میلیمتر بوده که از این لحاظ تقریبا تفاوتی با Galaxy S6 ندارد؛ گوشی دیگر بسیار بزرگ‌تر است و ابعاد آن به 7.82×82.01×163.32 میلیمتر می‌رسد این مدل ظاهرا از صفحه‌نمایش بزرگ 6 اینچی برخوردار است و Galaxy S7 Plus نامیده می‌شود.

رندر تصاویر گلکسی S7

هنوز در مورد سرنوشت سری edge‌ ارائه شده در سال جاری در نسل بعدی گوشی‌های سامسونگ نمی‌توان سخن گفت و در این میان شرایط سری Note که در آخرین آپدیت هنوز سایز 5.7 اینچی را برای صفحه‌نمایش حفظ کرده‌اند نیز چندان مشخص نیست.

رندر تصاویر گلکسی S7

به جز ابعاد دو گوشی S6 و S7 از لحاظ ظاهری بسیار به یکدیگر شبیه هستند و ظاهرا سامسونگ قصد ایجاد تغییرات بزرگ در این مدل جدید را ندارد البته S7 بدون تغییر نیز نیست و به عنوان نمونه دکمه بیضی‌شکل Home زیر صفحه‌نمایش در S7 جای خود را به یک کلید مستطیل شکل باریک‌تر داده است. انتقال اسلات سیم‌کارت از بالا به کناره‌ گوشی نیز دیگر تغییر قابل ذکر در این میان است. در بخش پردازشی این گوشی نیز به احتمال فراوان دو ورژن مختلف Exynos 8890 و Snapdragon 820 در دسترس قرار می‌گیرند.

منبع

ارسال یک پاسخ