LG_G5 ، اسلات جادویی و صفحه‌نمایش دوم ؟

1
2456

LG_G5: صفحه‌نمایش بازیک بالای پنل اصلی اسمارت‌فون LG V10 بی شک یکی از جذابیت‌های مهم و شاید اصلی‌ترین دلیل جذابیت این مدل در بازار به حساب بیاید حالا شنیده‌های جدید حاکی از این است که شرکت ال‌جی این ایده ظاهرا موفق را در پرچمدار بعدی خود یعنی LG G5 نیز به کار خواهد گرفت و این گوشی نیز با صفحه‌نمایش دوم به سبک LG V10‌ و یک اسلات جادویی به بازار ارائه می‌شود.

LG_G5 -  LG G5 - ال جی جی 5

صفحه‌نمایش کوچک بالای پنل اصلی V10 دارای وضوح 1040×160 پیکسلی بوده و اطلاعات مختلفی توسط آن در هنگام خاموش یا روشن بودن پنل اصلی قابل نمایش است. اطلاعات جدید در مورد احتمال حضور این پنل در G5‌ توسط VentureBeat منتشر شده و طبق آن این صفحه‌نمایش نه‌تنها منحصر به G5 نیست بلکه در چندین گوشی دیگر الجی در سال آینده نیز به کار گرفته می‌شود. در بخش دیگری از این اطلاعات به حضور دو دوربین در بخش پشتی دستگاه تعلق دارد که میدان دید دوربین اصلی را به 135 درجه افزایش می‌دهد.

حضور صفحه نمایش دوم و اسلات جادویی در lg g5

اما یکی دیگر از مواردی که در این گزارش به عنوان مشخصات LG_G5 از آن یاد شده گزینه‌ای تحت عنوان Magic Slot یا اسلات جادویی است که بوسله آن امکان ارتقا قابلیت‌های سخت‌افزاری دستگاه و افزودن ماژول‌هایی به گوشی وجود خواهد داشت. از جمله مثال‌های ارائه شده برای این مورد به طیفی از دوربین‌های حرفه‌ای، آمپلی‌فایرهای صوتی و کیبوردهای فیزیکی اشاره شده است. به جز این موارد مشخصات ارائه شده توسط LG G5 نسبت به اطلاعاتی که پیش از این ارائه شده بود تغییر چندانی نداشته و همچنان انتظار مشاهده صفحه‌نمایش 5.3 اینچی QHD، چیپ‌ست Snapdragon 820، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین‌های 8 و 16 مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه و باتری 2800 میلی آمپر ساعتی را در این مدل خواهیم داشت. این گوشی ظاهرا در سه ماهه اول سال 2016 عرضه می‌شود.

منبع

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ