Microsoft Surface Book قوی‌ترین لپ‌تاپ 13 اینچی

0
3629
معرفی مایکروسافت surface book

سرفیس پرو 4 تنها عضو خانواده سرفیس در شب شلوغ مایکروسافت نبود این خانواده اینک عضو تازه‌ای به نام Microsoft Surface Book دارد که مایکروسافت از آن با عنوان قدرتمندترین لپ تاپ 13 اینچی حال حاضر بازار یاد می‌کند. این دستگاه البته در عمل یک لپ تاپ واقعی نیست و در کلاس دستگاه‌های تبدیل شونده یا به صورت ساده یک تبلت دارای کیبورد جدا به حساب می‌آید.

Microsoft Surface Book با دارا بودن مکانیزم لولای Dynamic Fulcrum بسیار مشابه یک لپ‌تاپ معمولی عمل می‌کنند و کاربران می‌توان آن را تنها با گرفتن صفحه‌نمایش از جا بلند کنند. تبلت به تنهایی 720 گرم وزن دارد و با اتصال کیبورد به آن وزن کلی دستگاه به حوالی 1.5 کیلوگرم می‌رسد که برای یک لپ‌تاپ 13 اینچی وزن بسیار مناسبی به حساب می‌آید.

Microsoft Surface Book - معرفی مایکروسافت surface book

صفحه‌نمایش 13.5 اینچ است اما وضوح آن 6 مگاپیکسل یعنی 2000×3000 پیکسل است که تراکم این پنل را به رقم مناسب 267ppi می‌رساند. کیبورد این مجموعه دارای نور پس زمینه بوده و از تماس 5 انگشتی و سطج شیشه‌ای تاچ پد برحوردار است.

معرفی مایکروسافت surface book

در زمینه قدرت پردازشی مایکروسافت به قدرت دو برابری Surface Book نسبت به مک‌بوک پرو اشاره کرده است؛ در این مدل از نسل ششم پردازنده‌های Core i5 یا Core i7 اینتل همراه با حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی استفاده شده است و باتری آن 12 ساعت دوام دارد.

Microsoft Surface Book - معرفی مایکروسافت surface book

یک نکته جالب در این قسمت به بخش گرافیک Microsoft Surface Book تعلق دارد جایی‌که گرافیک اختصاصی Geforce به صورت آپشنال و انتخابی در داک کیبوردی آن قرار دارد و در صورت جدا کردن کیبورد، گرافیک معمول اینتل وظیفه پردازش‌های گرافیکی را بر عهده می‌گیرد.

معرفی مایکروسافت surface book

دو پورت فول سایز USB 3.0، یک کارت SD با اندازه کامل، 2 دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی، بدنه آلومینیوم و اسپیکرهای استریو سایر مشخصات Microsoft Surface Book را تشکیل می‌دهند. این مدل قرار است با شروع قیمت 1499 دلار و تا قیمت حداکثر 2699 دلار تا اواخر اکتبر به بازار ارائه شود.

منبع

ارسال یک پاسخ