آیفون 6اس با پنل فول اچ‌دی و 6اس پلاس با پنل 2K؟

0
2691
وضوح صفحه نمایش آیفون‌های بعدی اپل

اخبار در مورد آی‌فون‌های جدید شرکت اپل با وجود آنکه بسیار زیاد است اما خبرهای دقیق و تایید شده‌ در این میان معمولا به بیرون درز پیدا نمی‌کند. در مورد آی‌فون‌های بعدی این شرکت نیز این موضوع مصداق دارد و هر بار با اطلاعات تازه و تایید نشده‌ای از آنها در دسترس قرار می‌گیرد. در تازه‌ترین خبر به فول اچ‌دی بودن پنل 6اس و 2K بودن پنل 6اس پلاس اشاره شده است.

این خبر را یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای معتبر اپل به نام Feng در چین منتشر کرده که طبق آن در 6اس از یک پنل فول اچ‌دی یا 1920×1080 پیکسلی استفاده شده و پنل حاضر در 6اس پلاس (یا هر آنچه جایگزین 6Plus امروزی نام خواهد داشت) دارای وضوح 2K (نزدیک به QHD) است. با در کنار هم قرار دادن این خبر با شایعه دیگری در مورد سرمایه‌گذاری 1.7 میلیارد دلاری اپل در شرکت JDI، بزرگ‌ترین سازنده صفحه‌نمایش موبایلی، پازل صفحه‌نمایش آی‌فون‌های بعدی تکمیل شده و شاید باید انتظار تغییرات بزرگی را در این نسل از گوشی‌های آی‌فون داشت.

آیفون 6اس با پنل فول اچ‌دی

همین منبع همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود بار دیگر به حضور دوربین 12 مگاپیکسلی با سنسور سونی در آی‌فون‌های بعدی و استفاده از  چینش ساب‌پیکسل‌های RGBW در آن اشاره کرده که روی کاغذ به بهبود عملکرد دوربین در محیط‌های با نور کم کمک می‌‌کند.

آیفون 6اس با پنل فول اچ‌دی و 6اس پلاس با پنل 2K

در همین فاصله شرکت JDI نیز اعلام کرده که نخستین صفحه‌نمایش موبایلی با فناوری in-Cell touch را تولید کرده است که شاید اشاره تلویحی آن به صفحه‌نمایش آی‌فون‌های بعدی باشد.

منبع

ارسال یک پاسخ