آیفون 4 اینچی در نهایت iPhone 5e نامیده می‌شود؟

0
2413
احتمالی نامگذاری آیفون 4 اینچی به نام iPhone 5e

شایعات در مورد گوشی آیفون 4 اینچی اپل اینک مدت‌هاست که در فضای مجازی جریان دارد. این گوشی که در ابتدا چندان جدی گرفته نمی‌شود این روزها بسیار بیش از گذشته نقل مجالس است و هر روز خبرهای تازه‌ای در مورد آن به گوش می‌رسد. در تازه‌ترین خبرها در مورد این مدل،‌ این آیفون که تا همین اواخر با نام iPhone 6c نامیده حالا ظاهرا قرار است از این پس 5e نامیده شود.

اظهارنظر جدید در این رابطه از سوی یک منبع چینی صورت گرفته که در آن ضمن اشاره به نام iPhone 5e به دلیل این نام‌گذاری نیز اشاره شده است. این منبع اینگونه استنباط کرده است که e مقابل نام دستگاه به معنای enhanced یعنی بهبود یافته است که در کنار آیفون 5 کاملا معنا پیدا می‌کند چرا که همانطور که پیش از این نیز مشخص شده بود آیفون 4 اینچی بعدی ظاهرا از همان طراحی و شکل ظاهری آیفون‌های 5 و 5S بهره می‌برد و حضور e‌در کنار این نام معنای ویژه‌ای خواهد داشت. از جمله این بهبودها باید به افزوده شدن Apple Pay و VoLTE در این مدل اشاره کرد.

احتمالی نامگذاری آیفون 4 اینچی به نام iPhone 5e

طبق آخرین اطلاعاتی که طبیعتا هنوز تایید یا رد نشده‌اند آیفون 4 اینچی بعدی علاوه بر صفحه‌نمایش کوچک خود ظاهرا دارای چیپ‌ست پردازشی Apple A8 بوده، 1 گیگابایت رم دارد و دوربین اصلی آن نیز یک نمونه 8 مگاپیکسلی است. طبق اطلاعات این منبع قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی حوالی 500 دلار خواهد بود

منبع

ارسال یک پاسخ