Nexus 5 بار دیگر برای ال جی تکرار می‌شود؟

1
2196
اطلاعات جدید در مورد نکسوس 5

تقریبا در تمامی گزارش‌های تایید نشده از بازار گوشی‌های هوشمند در سال جاری به ساخته شدن نکسوس بعدی شرکت گوگل توسط شرکت ال‌جی (و البته هواوی) اشاره داشته‌اند در این رابطه طبق خبرهای جدید نام نکسوس 5 به عنوان آخرین تجربه ال‌جی در این بازار بار دیگر برای این برند و گوگل تکرار شده و گوشی جدید Nexus 5 205 نام خواهد داشت.

اتخاذ این تصمیم در تکرار نام‌ قبلی Nexus 5 در این میان با توحه به حضور نکسوس 6 با صفحه‌نمایش بزرگ و دو مدل قبل‌تر این خانواده با نام‌های نکسوس 4 و نکسوس 5 منطقی به نظر می‌رسد چرا که به احتمال قریب به یقین گوشی جدید از سایز صفحه‌نمایشی حول و حوش 5 اینچ برخوردار بوده و انتخاب نام دیگری برای آن با سایز صفحه‌نمایش می‌توانست در تضاد قرار بگیرد.

Nexus 5 - google-nexus-5-2015     Nexus 5 - google-nexus-5-2015

اطلاعات تازه در این رابطه از یک بنچ‌مارک AnTuTu 5 بدست آمده که در آن به این مدل با عنوان Google Nexus 5 2015 اشاره شده است نکته جالب توجه در این میان به جز نام دستگاه به امتیازی ست که این گوشی در این تست به دست آورده است. این امتیاز همانطور که در تصویز نیز دیده می‌شود رقم باور نکردنی 85530 است که نزدیک به 20 هزار واحد از یکی از قدرتمندترین چیپ‌ست‌های فعلی‌ بازار یعنی Exynos 7420 در قالب Galaxy S6 عدد بیشتری را نشان می‌دهد. این نتیجه بسیار بالا،‌ظن بسیاری را در مورد حضور چیپ‌ست جدید Snapdragon 820 در نکسوس آینده بر می‌انگیزد. اگر به خوبی به این تصویر دقت شود نکته جالب توجه دیگری نیز در آن به چشم می‌خورد و آن نیز فول اچ‌دی بودن صفحه‌نمایش جایی‌که با وجود QHD بودن نسل قبلی نکسوس و حضور رقبای متعدد با وضوح 2560×1440 پیکسلی نکته عجیبی به نظر می‌رسد که ممکن است در آینده با تغییر روبرو شود.

منبع

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ