ورود رسمی سری Xperia-Z5 به ایران

0
2424
داغ بودن sony xperia z5 compact

شرکت سونی موبایل (Sony Mobile Communications) امروز با حضور تنی چند از مدیران این شرکت و همچنین خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها در رستوران هرمو از ورود رسمی تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار جدید سری Xperia-Z5 به بازار ایران خبر داد. در این نوبت علاوه بر گوشی پرچمدار Z5 Premium، دو مدل دیگر Z5 و Z5 Compact نیز به معرض نمایش گذاشته شد.

رودیگر اودنباخ، قائم مقام خاورمیانه و آفریقای  سونی موبایل، در این نشست گفت: «ما نحستین شرکتی بودیم که قابلیت ضدآب بودن؛ دو روز ماندگاری باتری و عملکرد فوق‌العادهٔ دوربین را به تلفن‌های هوشمند آوردیم. همچنین مبدع ردهٔ کامپکت در تلفن‌های هوشمند بودیم و نیز نخستین ساعت هوشمند را به بازار عرضه کردیم. امسال هم با معرفی سه تلفن هوشمند فوق‌العادهٔ سری Xperia-Z5 ، سه انتخاب بی‌رقیب در ردهٔ تلفن‌های هوشمند ممتاز با نوآوری‌هایی که هیچ‌کس به‌جز Sony قادر به ارائهٔ آنها نیست، در اختیار کاربرانمان قرار می‌دهیم. Xperia Z5 Dual پرچم‌داری متعارف است. Xperia Z5 Compact همان قابلیت‌های متمایز را در اندازه‌ای کوچک‌تر در اختیار قرار می‌دهد وXperia Z5 Dual Premium نخستین نمایشگر 4K در جهان را به یک تلفن هوشمند می‌آورد. »

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: «بازار ایران یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بازارهای منطقه برای Sony Mobile است و کاربران ایرانی از فناوری‌های پیشرو و قابلیت‌های متمایز دستگاه‌های Xperia استقبال چشمگیری کرده‌اند. به همین دلیل است که ایران جزو نخستین کشورهای منطقه خواهد بود که سری Xperia-Z5 را در آن عرضه خواهیم کرد.»

رونمایی از سونی اکسپریا Z5

تلفن‌های هوشمند سری Xperia Z5 طیفی از برترین فناوری‌های بی‌رقیب Sony  در تصویربرداری و نمایشگر را به تلفنهای هوشمند آورده‌اند. قابلیت‌هایی مانند دوربین ۲۳ مگاپیکسلی با حسگر بزرگ و کاملاً جدید و سریع‌ترین فوکوس خودکار در بین تلفن‌های هوشمند پیشرو۳ و نیز نخستین نمایشگر 4K جهان در یک تلفن هوشمند.

Xperia-Z5 - رونمایی از سونی اکسپریا Z5

محصولات سری پرچم‌دار Xperia-Z5 از اواسط آبان ماه از طریق فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های رسمی سونی موبایل در ایران در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. همچنین پیشنهادات ویژه‌ای برای خریداران این محصولات و همچنین کاربران فعلی دستگاه‌های Xperia در نظر گرفته شده است که به زودی از طریق رسانه‌ها و نیز برنامهٔ Xperia Lounge به اطلاع خوهد رسید.

در پایان این مراسم نمایندگان رسانه‌ها با امکانات بی‌نظیر تلفن‌های هوشمند سری Xperia Z5  از نزدیک آشنا شدند.

ارسال یک پاسخ