هواوی در Q3 2015، ارائه 27.4 میلیون دستگاه به بازار

0
2119
اطلاعات در مورد سیستم عامل جدید هواوی

هواوی یکی از معدود شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های موبایل در دنیا به حساب می‌آید که در شرایط بحرانی سایر شرکت‌ها، نه‌تنها اوضاع مناسبی دارد بلکه سالی رویایی را نیز پشت سر گذاشته است. این شرکت امروز گزارش مالی سه ماهه سوم سال 2015 خود را منتشر کرد که برجسته‌ترین نکته در آن ارائه 27.4 میلیون دستگاه به بازار است که هواوی را جلوتر از شئومی به عنوان برند اصلی چین معرفی می‌کند.

در آمار جدید شرکت هواوی از سه ماهه سوم 2015 به رشد 63 درصدی این شرکت در ارائه گوشی به بازار (Shipment) اشاره شده که رقم فوق‌العاده 27.4 میلیون عدد را برای این برند به همراه دارد. نکته جالب در این میان است که تقریبا برخلاف تصور عمومی از برند هواوی، رشد گوشی‌های رده میانی و پیشرفته این شرکت نیز در این کوارتر افزایش یافته و به گفته خود شرکت سازنده سهم این نوع گوشی‌ها از آمار فعلی نزدیک به 33 درصد است. به عبارت دیگر از هر سه اسمارت‌فونی که هواوی در سه ماهه سوم سال 2015 به بازار ارائه کرده است یک گوشی در رده میانی و پیشرفته قرار دارد. این آمار در سال گذشته 25 درصد بوده است.

دستگاه - نتایج سه ماهه سوم سال 2015 هواوی

شرکت هواوی پیش از این از تصمیم خود برای وارد کردن 100 میلیون اسمارت‌فون به بازار در سال 2015 (نزدیک به 33 درصد بیش از سال 2014) خبر داده بود که ارائه 27.4 میلیون دستگاه در این سه ماهه کاملا منطبق بر این برنامه و حتی از آن جلوتر است. با این آمار شرکت هواوی به سادگی از رقیب اصلی خود در چین یعنی شرکت شائومی فراتر رفته و به بزرگ‌ترین ارائه کننده اسمارت‌فون به بازار چین تبدیل می‌شود. هواوی در آمار جدید خود در چین و آمریکا به ترتیب نزدیک به 81 و 98 درصد رشد را در ارائه محصول به بازار (Shipment) تجربه کرده است.

در آمار جالب دیگری در این میان شرکت هواوی در توئیتی به فروش 4 میلیون گوشی P8 اشاره کرده است. Huawei P8 که در آوریل امسال به بازار ارائه شد در کنار Mate S پرچمداران اصلی این برند در سال 2015 را تشکیل می‌دهند.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ