گلکسی Note5 با USB Type-C ارائه می‌شود

0
3099
تولید ماهیانه 5 میلیون S6 Edge

برای بسیاری از کاربران گوشی‌های سری نوت سامسونگ از جذابیت‌ بالاتری نسبت به پرچمداران سری Galaxy S برخوردار است امسال به علت تغییرات بزرگ در S6 و S6 Edge باید منتظر محصول بسیار جذاب‌تری در خانواده Note‌ باشیم. امروز مشخص شده است که Note 5 به احتمال فراوان با USB Type C ارائه می‌شود که پیشرفت بزرگی به حساب می‌آید.

در مورد مزیت‌‌ها و نکات مثبت پورت USB Type C پیش از این مفصلا صحبت کردیم. در مورد گلکسی Note5 به طور مشخص حضور این پورت و پشتیبانی آن از استاندارد سرعت USB 3.1 می‌تواند نرخ تبادل دیتا در این قسمت را روی کاغذ تا 10Gbps افزایش دهد. پشتیبانی از جریان 1.5 تا 3 آمپری این پورت نیز تاثیر مستقیم در عملیات شارژینگ و کیفیت استفاده از باتری برجای می‌ گذارد.

گلکسی Note5 - ارائه نوت 5 با usb type c

با عبور از این ویژگی، دیگر مشخصات مهم گلکسی Note5 طبق آخرین خبرهای همچنان تایید نشده شامل صفحه‌نمایش بزرگ‌تر شده 5.89 اینچی می‌شود که البته احتمال اندکی در ارتقا وضوح آن به 4K وجود دارد. در اینمیان شخامت گوشی نیز از 8.5 میلیمتر فعلی به 7.9 میلیمتر کاهش پیدا خواهد کرد. قلم S Pen همراه گوشی نیز نسبت به گذشته با بهبودهای مشخصی همراه می‌شود. در مورد باتری پیشرفت بزرگی رخ داده و ظرفیت آن از 3220 میلی آمپر ساعت فعلی به 4200mAh افزایش می‌یابد. این نکته با توجه به اینکه پورت USB Type C یک پورت دو طرفه است، استفاده از این باتری برای شارژ کردن دیگر دیوایس‌ها را دیگر نکته جذاب Note 5 جلوه می‌دهد.

ارائه نوت 5 با usb type c

اندروید 5.1.1، استفاده از پروسسور Exynos 7422 و حافظه پر سرعت UFS 2.0 دیگر مشخصات قابل ذکر در مورد گلکسی Note5‌ را تشکیل می‌دهد که به احتمال فراوان در نمایشگاه IFA 2015 در سپتامبر در شهر برلین به نمایش در می‌آید.

منبع

ارسال یک پاسخ