آیفون 6اس ( iPhone 6S ) سوم مهرماه می‌آید

0
1961
زمان ورود به بازار iPhone 6S

نزدیک به یک سال پیش در سال 2014، خبری از Deutsche Telekom آلمان به کاربران این برند نوید در دسترس قرار گرفتن آی‌فون نسل بعدی در 19 سپتامبر سال گذشته را داد. این وعده دقیقا در همان زمان به وقوع پیوست و آی‌فون 6 در 19 سپتامبر به بازار آمد. حالا دو خبر مشابه دیگر زمان نمایش، پیش‌سفارش و ورود به بازار آیفون 6اس – iPhone 6S را مشخص کرده‌اند.

خبر اول به نقل از یکی از کارکنان اپراتور اروپایی Vodafone‌ منتشر شده که در آن زمان در دسترس قرار گرفتن آیفون 6اس ، روز 25 سپتامبر معادل سوم مهرماه اعلام شده است. پیش فروش این مدل از یک هفته قبل یعنی از 18 سپتامبر آغاز می‌شود که رویه‌ای معمول در این ارتباط است.

حبر بعدی از منبعی یونانی نقل شده که در طی آن زمان نمایش iPhone 6S بسیار زودتر یعنی 8 سپتامبر (17 شهریور) اعلام شده است. اعلام این زمان،‌ خبر اولیه را نقض نمی‌کند چرا که در خبر قبل تنها به زمان آغاز پیش‌فروش و در دسترس قرار گرفتن دستگاه در بازار اشاره شده بود. در هیچ یک از این دو منابع فعلا خبری از جانشین آیفون 6 پلاس نیست و ممکن است در هفته‌‌های آینده در این مورد نیز اطلاعاتی در دسترس قرار بگیرد.

آیفون 6اس - زمان ورود به بازار iPhone 6S

از جمله موارد تایید شده در مورد آیفون 6اس باید به استفاده از آلومینیوم 7000 در بدنه دستگاه (مشابه بدنه هواپیما)، دوربین 12 مگاپیکسلی و صفحه‌نمایش با پشتیبانی از ForceTouch اشاره کرد.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ